Wednesday, November 19, 2008

Takdir Cinta ILahi


Aku tutup mataku dari semua pandanganku
Bila melihat matamu aku yakin ada cinta
Ketulusan hati yang mengalir lembut
Penguasa alam tolonglah pegangi aku
Biar aku tak jatuh pada sumur dosa
Yang terkutuk dan menyesatkan cintaku
Andai akan aku bisa lebih adil
Pada cinta engkau dan dia
Aku bukan nabi yang bisa sempurna
Aku tak luput daripada dosa
Biarlah aku hidup seperti ini
Takdir cinta harus begini
Agar kau dan dia bukan aku yang mahu
Ya ALlah tuntunlah hatiku

7 comments:

Hilal Azmi said...

Kecintaan kita biarlah dengan mensyukuri setiap nafas yang diberikanNYA agar kita dapat terus hidup & beribadat kepadaNYA....

Anonymous said...

Salam..
bunyi mcm nk kawin jak,huhu..

jgn lupa jmput adam ek..

Muslimin Agung said...

Salam Wasilah Ukhuwah Fillah

Dah lama abg 'kahwin', Rimbawan sejati. Berkahwin dgn perjuangan Islam lebih menyenangkan dan beroleh barakah. Insya ALlah

Anonymous said...

buat sendiri ka purke??

Muslimin Agung said...

Yup...sekadar luahan hati

Anonymous said...

Salam..

memang betul2 romantis..
tapi,apa makna sbenar..xkan nk jadi fahri kot??

Muslimin Agung said...

Taklah Rimbawan Sejati, abang nak jadi seperti Mursidi Amat...hahhah