Tuesday, September 30, 2008

Salam Aidilfitri 1429H

Salam Wasilah Ukhuwah Fillah
Pada kesempatan ini, saya MURSIDI BIN AMAT (pemilik blog Muslimin Mukhlisin) & Keluarga tercinta, mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, Kullu ‘Aam wa Antum bi Alf al-Khair. Saya dan keluarga menyusun jari memohon seribu kemaafan kepada semua kenalan jauh dan dekat atas segala perkataan yang membingitkan telinga, perbuatan yang menyakitkan jiwa, hatta firasat yang menjejaskan perasaan. Marilah kita menjiwai perayaan Aidilfitri ini yang disambut sebagai orang yang pulang kepada asalnya yang fitrah (al-’aaideen) dan berjaya (al-faaizeen). Semoga Allah SWT menerima baik segala amal ibadah dan kebajikan yang dilakukan sepanjang bulan Ramadhan kali ini dengan sebaik-baik penerimaan serta ganjaran. Mudah-mudahan kita semua dipertemukan lagi dengan Ramadhan berikutnya, ameen.
- Salam Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin -

3 comments:

Hilal Azmi said...

huhu...banyak juga dosa & kesalahan yg saya buat...harap abg dpt maafkan saya..huhu...semoga kita dapat menyambut lebaran dengn penuh kesyukuran dan mendapat berkat dari Allah...

Anonymous said...

sama juga seperti saya ...maaf lahir dan batin saya pohon....sejak perkenalan kita sampaila hari ini...mohon kemaafan jua yang dipinta di hari lebaran yang mulia ini...

Anonymous said...

Salam eidulfitri buat Mursidi.
Panjang umur kite jumpa lagi, insyaAllah. Rindu sama nta n sahabat2 lain kat UMS.